Жаратылыстану-математикалық бағытындағы пәндердің
ағылшын тілінде оқытуға көшудің 2018-2019 оқу жылына арналған
жұмыс жоспары
№ |
Іс шараның аталуы |
Өткізу формасы |
Орындалу мерзімі |
Жауапты орындаушылар |
І. Жетекшілік пен бақылау |
||||
1. |
Пилоттық мектептерде жаратылыстану-математикалық бағытындағы пәндердің ағылшын тілінде оқыту (5-11 сыныптар) 2018-2019 оқу жылына ҚР білім беру ұйымдарында ИМП–да оқытудың ерекшеліктері туралы ережені оқу |
директор қатысуымен кеңес |
тамыз 2018 жыл |
Әкімшілік |
2. |
«Физика» пәнін 8 сыныпқа және 7 «А, В», 8 «А, Б, В, Г, Д», 9 «А, Б,, В, Г, Д» сыныптарына Педкеңесте және қамқоршылар кеңесінің қатысуымен «Физика», «Биология», «Химия» көптілді курстарды енгізе отырып, жұмыс оқу жоспарын бекіту |
Педагогикалық кеңес отырысының хаттамасы |
тамыз 2018 жыл |
Әкімшілік |
3. |
Жұмыс оқу жоспарының қалалық білім беру бөлімімен келісімі |
Жұмыс оқу жоспары |
тамыз 2018 жыл |
Әкімшілік |
4. |
Пилоттық жобаға қатысу туралы жаратылыстану-математикалық бағытындағы пәндердің ағылшын тілінде оқыту бұйрығын құру |
Бұйрық |
кыркүйек 2018 жыл |
Әкімшілік |
5. |
Жаратылыстану-математикалық бағытындағы пән мұғалімдері мен ағылшын тілін оқытатын мұғалімдер қатарынан пилоттық жобаға шығармашылық топ құру |
Бұйрық |
кыркүйек 2018 жыл |
Әкімшілік |
5. |
Көптілді білім беруге кезең-кезеңмен енгізуге жергілікті құжаттарды оқу |
Шығармашылық топ отырысының хаттамасы |
кыркүйек 2018 жыл |
Шығармашылық топ |
6. |
Жаратылыстану-математикалық бағытындағы пән мұғалімдерінің ағылшын тілін меңгеру деңгейін көтермелеу мақсатында және халықаралық CEFR стандартқа сай екендігін анықтау үшін шығармашылық топ мүшелерінің кездесулері |
Жаратылыстану-математикалық бағытындағы пән мұғалімдерінің, ағылшын тілі пән мұғалімдерінің оқытулары |
Айына екі рет |
Шығармашылық топ мүшелері |
II. Ғылыми-зерттеушілік қызметі |
||||
7. |
Пән терминологиясын кезең бойынша оқытуда CLIL (Content and Language Integrated Learning) технологиясын қолдану |
Шығармашылық топ кеңесінің хаттамасы |
Үнемі |
ЖМБ пәндер мұғалімдерінің ағылшын тілінде оқыту |
8. |
Оқушылардың ғылыми жобалар байқауына үш тілде қатысу |
Оқушылардың ғылыми жобалары |
Жыл бойы |
ҒӘЖ бойынша директор орынбасары |
III. Әдіснамалық және оқу-әдістемелік қамтамасыз ету |
||||
9. |
Жаратылыстану-математикалық бағытындағы пәндердің біріктірілген курстар бойынша әзірлемесінің банкін құру |
директор қатысуымен өтетін кеңеске ақпарат |
Жыл бойы |
ҒӘЖ бойынша директор орынбасары, |
10. |
Ағылшын тіліндегі оқу-әдістемелік құралдарды, оқу құралдарын сатып алу (электронды түрін де) |
өтінім, оқулықтардың жеткілігі, сөздіктер |
Келісім бойынша |
мектеп директоры, кітапхана меңгерушісі |
IV. Көптілді білім беруді насихаттау шаралары |
||||
11. |
Мектеп іс-шараларын 3 тілде өткізу |
Аналитикалық анықтама |
Жыл бойы |
Әкімшілік, ӘБ жетекшілері |
12. |
Ағылшын тілі мен жаратылыстану-математикалық бағытындағы пәндер онкүндігі |
Онкүндік жоспары, есебі бар кітапша |
Жыл бойы |
Әкімшілік, ӘБ жетекшілері |
13. |
Үш тілді меңгерген мұғалімдердің кәсіби шеберліктерін шыңдайтын байқауға қатысу |
Мұғалім портфолиосы |
Жыл бойы |
Әкімшілік, ӘБ жетекшілері |
14. |
Үш тілде оқу кабинеттерін безендіру, көрме, іс-шаралар ұйымдастыру |
кабинет паспортының болуы |
Жыл бойы |
Әкімшілік, педколлектив |
17. |
Курс жұмыстарын ұйымдастыру, жазғы тілдер мектебі |
Әдістемелік және оқу материалы |
Шілде-тамыз 2019 жыл |
ТІ жөніндегі директор орынбасары, ӘБ жетекшілері |
18. |
«Көптілділік – жетістікке жол» атты эссе мен шығармалар мектепішілік байқау өткізу |
шығарма, эссе |
наурыз 2019 жыл |
Қазақ, орыс, ағылшын тілдерінің мұғалімдері |
19. |
Көптілділік-сұрақтар бойынша семинарлар мен конференцияларға қатысу |
Мектеп сайтына ақпарат |
Жыл бойы |
Мектеп әкімшілігі, ӘБ жетекшілері |
20. |
Көптілді білім беру бағдарламасын іске асыру және енгізу мәселелері үшін дөңгелек үстел өткізу |
ӘБ хаттамасы |
Қаңтар 2019 жыл |
ҒӘЖ бойынша директор орынбасары |
21. |
Оқушылардың тіл құзыреттіліктеріне мониторинг |
Директордың бақылау кесінділері |
ВШК жоспары бойынша |
ОТІ жөніндегі директор орынбасары |
V. Кадрларды дайындау және біліктілігін арттыру |
||||
22. |
Жаратылыстану-математикалық бағытындағы пән мұғалімдерінің ағылшын тілінде қайта оқыту курсынан өту |
Сертификаттар |
Жыл бойы |
|
23. |
2019-2020 оқу жылында үштілді білім беруді іске асыру үшін педкадрлардың қажеттілігіне анализ жасау |
Аналитикалық анықтама |
Мамыр 2019 жыл |
Әкімшілік |
VI. Ақпараттық сүйемелдеу |
||||
24. |
Үштілді білім беру туралы мектеп-гимназиясының сайтында ақпараттық мақалаларды орналастыру |
мақалалар |
Жыл бойы |
Әкімшілік, педколлектив |
25. |
Үштілді білім беру бойынша барлық әлеуметтік желілерде, БАҚта іс-шараларды жариялау, мектепте өткізу |
Басылымдар, фото және видео материалдары |
Жыл бойы |
Әкімшілік, педколлектив
|
26. |
Мектептің әдістемелік бірлестіктерінің кеңесі, директор жанындағы және мектептің педагогикалық кеңесте көптілділікті зерттеу мәселелерін қосу. |
хаттамалар |
Мектеп жоспары бойынша |
Әкімшілік |
27. |
Үштілді білім беруді 2018-2019 оқу жылына енгізу және жүзеге асыру бойынша мектеп жұмысына анализ жасау |
Ашық баяндама |
Мамыр 2019 жыл |
Мектеп әкімшілігі, ӘБ жетекшілері
|
28. |
Разработка плана мероприятий на 2019-2020 оқу жылына іс-шаралардың жоспар әзірлемесі. |
Жоспар |
мамыр-маусым 2019 жыл |
Мектеп әкімшілігі, ӘБ жетекшілері |